E-poe müügitingimused

Corm OÜ /metall24.ee/ üldtingimused

ÜLDSÄTTED

1.1. E-poe www.metall24.ee (edaspidi e-pood) müügitingimused kehtivad aadressilt www.metall24.ee kaupade ostmisel.
1.2. Kauba müüja on Corm OÜ (edaspidi Müüja), registri kood12633868, asukohaga Harju maakond, Tallinn, Suur-Sõjamäe 13, e-mail: info@metall24.ee, Tel. +37256211026

1.3. Kauba ostjaks võivad olla kõik isikud (edaspidi Klient), kes kasutavad metall24.ee e-poodi.
1.4. Müüjal on õigus ühepoolselt müügitingimusi muuta, avaldades muudetud tingimused metall24.ee kodulehel.
1.5. Müügitingimustele lisaks reguleerivad Müüja e-poest ostu sooritamist kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.
1.6. Müügitingimuste lahutamatuks osaks on Corm OÜ lepingu müüja ja ostja vaheline, Corm OÜ tüüptingimused.

KAUBA- JA HINNAINFO

2.1 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kui klient soovib tellida transporditeenuse, siis hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.2 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.4 Veebipoes ostetud kauba eest saab tasuda arvega.

2.5 Kauba eest saab tasuda ainult eurodes

2.6 Ostukorvi miinimum tellimus on summas 5 eur. Kui toote summa on väiksem lisandub käitlemis tasu.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kättesaamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda, arvega mis saadetakse kliendi e-mailile.
3.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 KOHALETOIMETAMINE

4.1 Veebipoes ostetud kaupu saadetakse üle Eesti.
4.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.3 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
4.4 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 20 kalendripäeva jooksul.
4.5 Kui klient soovib kaupa kätte saada väljaspool Eestit tuleb selleks võtta ühendust klienditeenindusega aadressil info@metall24.ee

 TAGANEMISÕIGUS

5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus mille võib kirjutada vabas vormis ja saata e-maili aadressile: info@metall24.ee, mitte hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.10 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.11 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

6.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
6.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@metall24.ee või helistada telefonil: +37256211026
6.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

7.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@metall24.ee või helistada telefonil: +37256211026
7.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.